درمان طبیعی برای خواب آلودگی در با CKD با سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیشتر بیماران از درد و رنج از خواب آلودگی شکایت دارند. خواب آلودگی ممکن است با خستگی، خستگی یا کمبود انرژی ایجاد می شود. بنابراین، برخی از بیماران مشتاق به می دانم که چگونه برای کمک به بیماران از بین بردن خواب آلودگی در با CKD با سطح کراتینین بالا است.

علل شایع خواب آلودگی در با CKD با سطح کراتینین بالا:

کم خونی

بیماران مبتلا به کم خونی بیماری های کلیوی مزمن می خواهند به تجربه. عملکرد طبیعی کلیه است برای تولید رنین مسئول تولید سلول های قرمز خون است. تولید به اندازه کافی سلول های قرمز خون، زمانی که کلیه ها توسط تجمع سموم در کلیه حمله، و در نتیجه کم خونی.

افسردگی

هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه تشخیص داده، آنها ممکن است احساس افسردگی و از دست دادن امید می تواند زنده نگه داشتن. آنها همچنین نگرانی های عاطفی تجربه و استرس اضافی در وضعیت روانی خود، مانند افسردگی و درد.

علل پزشکی

تا حدودی، برخی از داروها غربی برای کنترل علایم شدید که دارای عوارض جانبی بسیاری از بیماران فیزیک مورد استفاده قرار گرفت.

علل شایع CKD خواب آلودگی شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نشانه های بیماری مزمن کلیه، ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

با این حال، خواب آلودگی است مردانه ناشی از اختلال عملکرد کلیوی. حفاظت از باقی مانده آسیب عملکرد کلیه به روش اساسی برای جلوگیری از خواب آلودگی است.

کاهش سطح کراتینین بالا انتخاب اول برای بیماران برای درمان بیماری کلیوی است. دیالیز است که معمولا به کار گرفته برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا و تسکین علایم شدید. با این حال، بسیاری از بیماران عوارض جانبی مانند خستگی، کم خونی، سردرد را تجربه، که عوامل خطر برای بیماران مبتلا به عوارض تهدید کننده حیات است.

آن را راحت تر این است که بیماران باید درمان طبیعی است که اثرات کمتر جانبی برای بیماران به دنبال. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کاملا طبیعی است. این درمان طبیعی می تواند عملکرد دستیابی به بهبود عملکرد کلیه، بهبود ایمنی، جلوگیری از عود عمدتا خواب آلودگی.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1832.html

 





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان طبیعی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: